Veelgestelde vragen Mous Waterbeheer

Heeft u een vraag over een storing, factuur of contactpersoon? Op deze pagina staan veelgestelde vragen om u nog makkelijker en sneller te helpen de juiste collega te bereiken voor uw specifieke vraag. Staat uw vraag er niet tussen? Of zoekt u de contactgegevens van een collega van Mous Waterbeheer? Klikt u dan opde knop hieronder voor de directe contactgegevens.

Direct naar contactpersonen
Ik ben particulier en wil een storing melden. Wie moet ik bellen?

Een storing is vervelend en wilt u snel verholpen hebben. Belt u daarvoor 0514 608 900. Dit nummer kunt u zowel tijdens kantooruren als buiten kantooruren bellen. U krijgt dan de storingsmonteur aan de telefoon of onze receptie. Zij helpen u graag verder.

Ik heb een afspraak op kantoor in Balk. Waar moet ik zijn?

Allereerst van harte welkom op ons kantoor in Balk. Ons adres is Eigen Haard 41. Direct na de afslag naar bedrijventerrein Eigen Haard gaat u rechtsaf, parallel aan de N928. U vindt het kantoor van Mous Waterbeheer na ongeveer 300 meter aan uw linkerhand. U kunt zich na aankomst melden bij de receptie.

 

Let op! Navigatieprogramma's verwijzen u wellicht naar de verkeerde ingang. Bereid uw reis daarom goed voor en controleer of u naar de juiste ingang wordt geleid.

Welke maatregelen gelden bij een bezoek i.v.m. covid-19

Inmiddels zijn er geen maatregelen voor covid-19 meer van kracht. Wel biedt Mous Waterbeheer u de gelegenheid om uw handen te desinfecteren bij binnenkomst van ons kantoor.

 

Heeft u een afspraak bij Mous Waterbeheer en heeft u griepverschijnselen? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met uw contactpersoon. Bij voorbaat hartelijk dank.

Ik heb een levering voor Mous Waterbeheer. Waar moet ik zijn?

Kleine pakketten en pakketpost kunnen afgeleverd worden via de hoofdingang. Heeft u een levering met meerdere dozen of een palletlevering, dan verzoeken wij u de levering via de expeditie aan te bieden.

 

Heeft u een levering voor de expeditie van Mous Waterbeheer? Dan is het belangrijk dat u niet via de hoofdingang gaat, maar naar de werkplaats doorrijdt. Daarvoor gaat u na de afslag voor bedrijventerrein Eigen Haard rechtdoor en na 150 meter rechtsaf. U rijdt vervolgens deze straat volledig uit en komt dan automatisch voor de ingang van de expeditie uit. U kunt zich melden bij de expeditieingang.

 

Let op! Navigatieprogramma's verwijzen u wellicht door naar de verkeerde ingang. Bereid uw reis daarom goed voor en controleer of u naar de juiste ingang wordt geleid.

Waar stuur ik de uitnodiging voor een aanbesteding naartoe?

We kijken er naar uit om deel te nemen aan uw aanbesteding. Alle informatie kunt u sturen naar verkoop@mouswaterbeheer.nl.

Ik wil een besturingskast renoveren of vervangen. Waar kan ik terecht?

Voor alle aanvragen voor besturingen, renovaties of nieuwbouw kunt u terecht bij onze afdeling verkoop. U kunt uw aanvraag of specifieke projectvragen mailen naar verkoop@mouswaterbeheer.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bouwt Mous Waterbeheer zelf besturingskasten?

Ja, Mous Waterbeheer beschikt over een eigen mechanische werkplaats en elektrotechnische werkplaats waar besturingskasten worden gebouwd. Daarnaast heeft Mous Waterbeheer de kennis in huis om besturingen te ontwerpen. Leest u meer over besturingen en softwareoplossingen onder Telemetrie. Voor specifieke vragen over besturingen en kastenbouw kunt u contact opnemen met Jacob Groeneveld.